Історія перевтілення мила Фабрики натхнення

У людей якось все просто. Вирішили виготовляти мило – замовили упаковку і виготовляють собі спокійно. А у нас все змінювалося інколи по кілька разів на рік.

Всі вже звикли до нашого кольорового мила з візерунковою упаковкою. Але мило таким було не завжди. Вам цікаво, якими були у нас пошуки упаковки?

 

Починали ми з мила формового у вигляді квіточок. Упаковували його в симпатичні “цукерочки”.  Виготовляли ми його в той час спеціально для магазину Артишок. І спочатку навіть не продавали, а дарували покупцям. Такий вигляд у нас досі викликає тільки посмішку.

Було і стандартне квадратне. І хоч воно дивилося дуже по-дитячому. Все рівно це дуже мило.

Мило кругле було нашою мрією.  Але виготовляти необхідну кількість мила за один раз в круглих формах було досить важко.

 

Кавове мило завжди було у нас чи не найфотогенічнішим.

А це  Лавандова долина – мило з блакитною глиною те ефірною олією лаванди.

Завдяки круглому милу у нас з’явилися кольорові наліпки.

В той час мило почало гарно продаватися в магазині та в інтернеті. Ми не справлялися з замовленнями і повернулися до квадратного мила.

Якийсь час мило було з цими хвостиками. Ми дуже любимо цей варіант. Але таке мило погано переносило пересилання. Воно виглядало … десь так як ми усі, коли після ночі у поїзді потрібно йти не весь день на роботу.

Тож хвостики довелося прибрати.

А це мило лимон та м’ята – його ми виключили з асортименту за невідвідуваність  і замінили лимонно-бергамотовим. Сьогодні воно одне з найпопулярніших.

В той час усе мило пакувалося в папір ніжного молочного кольору. Але сортів усе більшало, і мило зливалося на полиці. І ми зробили його кольоровим і дуже яскравим. І фраза “Барвник у нас можна знайти хіба що на упаковці” в той час була нашим неофіційним слоганом.

Потім Фабрика натхнення Артишок, яка працювала виключно для магазину Артишок стала просто Фабрикою натхнення. До того мило стало продаватися в інших магазинах. І щоб уникнути усієї цієї плутанини, магазин відпустив свою маленьку фабрику у вільне плавання.

Упаковка злегка трансформувалася. Але не надто сильно, щоб покупці розуміли, що це старе добре мило Артишок.

Як завжди, незрівнянно фотогенічне кавове мило.

Потім до мила додалися інші косметичні продукти. З них активно почали збирати подарункові набори. І ми задумалися над тим, як привести усе до єдиного стилю. Так щоб разом гарно дивилося і мило, і маска, і бальзам для губ. І ось що в нас вийшло.

 

І як Вам? Який варіант Вам подобається найбільше?

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Історія перевтілення мила Фабрики натхнення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *