Наші принципи

Зараз настільки багато виробників натуральної косметики, що споживачу дуже легко розгубитися в усьому цьому різноманітті. Тільки за 2015 рік було створено більше 20 брендів натуральної косметики. Очевидно, споживачі, чекають вагомих аргументів, щоб обрати ту чи іншу косметику, і в нас їх достатня кількість.

1. ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ

ptaxaМи відмовились від усього, що не несе користі і не є необхідними у виготовленні косметики. Тобто в нашій косметиці повністю відсутні барвники та ароматизатори. Барвники та ароматизатори не несуть жодної користі у складі косметичних засобів, основна їх функція – маркетингова – приваблювати покупців своїм запахом та яскравим кольором. Усі ми по своїй суті трішки сороки, проти волі нас приваблює усе яскраве та блискуче – цей факт чудово знають маркетологи. Саме тому супемаркети пістрявіють яскравими етикетками. Разом з тим барвники та ароматизатори можуть можуть викликати подразнення шкіри.

Що стосується консервантів, ми визнаємо, що в деяких видах продукції, їх не можна ігнорувати. Бо зіпсований продукт гірше, ніж продукт з консервантом (мається на увазі безпечний консервант). Проте в нас є цілий ряд косметичних продуктів, які не потребують консервантів, оскільки не містять води – сухі маски, гідрофільні олії, баттери для тіла – усі вони можуть зберігатися тривалий термін без консервантів.

2. ПРОСТОТА

MetelykМи мінімізуємо кількість складових в одному косметичному засобі. Зазвичай косметичні компанії, особливо молоді, намагаються вразити споживачів значною кількістю різноманітних натуральних олій, екстрактів та інших корисних добавок. Зрозуміло, що при такому підході кількість самих добавок є мізерною, і її не достатньо, щоб надати хоч якогось впливу на шкіру.

3. ПРОЗОРІСТЬ

angelСклад наших косметичних засобі до кінця прозорий. Дужа часто виробники в складових косметичних засобів зазначають “харчовий консервант”, “натуральний барвник”, “суміш з м’яких ПАВ”, але не зазначають назву самого компоненту. Зважаючи на збільшення кількості алергічних реакцій на компоненти, а також з моральної точки зору – ми вважаємо, що споживачі мають право знати точну назву компоненту, який використовується в косметиці. Якщо вони дійсно безпечні, не бачимо жодної причини не вказувати цього.

Усі компоненти нашої косметики мають сертифікати якості. Завдяки приємним цінам, та роздрібній мережі, де можна купити продукцію, ми купуємо компоненти не в дрібно-гуртових посередників, а в компаніях, які працюють не один рік на ринку компонентів для косметичної галузі. В нас є сертифікати на усі компоненти, які ми використовуємо у виробництві. Ознайомитися з ними можна за цим посиланням.

4. ВИВАЖЕНІСТЬ

kvitkaЦіна продукції залежить від вартості компонентів в першу чергу. Проте сьогодні молоді косметичні компанії часто ставлять ціну своєї продукції, виходячи з престижу користування нею, і викладання відповідних фото в соц. мережах. Цим вони приваблюють переважно тінейджерів, для яких важливо демонструвати, що вони користуються дорогими продуктами. Проте навіть цієї категорії інтерес до скрабу на основі олії та цукру за 400 грн, і фіточаю за 600 грн пропадає дуже швидко.

Ми формуємо ціну продукції виходячи від вартості компонентів, а не маркетингу. Тому спробувавши одного разу, велика кількість клієнтів стає нашими постійними.